Hvad er zoneterapi

Zoneterapi er en stimulering af relevante zoner på kroppen, og på den måde fjernes energiblokeringer. Det betyder, at impulser i nervesystemet øges, kredsløbet og immunforsvaret styrkes, og lymfe- og affaldsstoffer drænes væk. Resultatet viser sig ved, at ubehagelige symptomer bliver mindre, klienten slapper bedre af og får ro, som gør, at klienten får større livskvalitet.

Kroppen styrkes og hjælpes til selvhelbredelse

Zoneterapi egner sig til behandling og lindring af:

-          Problemer i bevægeapparatet (gigtsmerter, iskias, spændinger, hold i nakken/ryg m.m.)

-          Muskelspændinger

-          Fordøjelsesproblemer (kvalme, forstoppelse m.m.)

-          Kolik – skrigeture hos spædbørn

-          Hormonelle lidelser

-          Betændelsestilstand, både akutte og kroniske

-          Hovedpine og migræne

-          Allergi og astma

-          Bivirkninger ved konventionel kræftbehandling

-          Både akutte og kroniske lidelser samt generel styrkelse af krop og psyke

Behandlingen starter med at føre journal, for at registrere dit behandlingsforløb og din krops reaktioner. Journalen sikre den bedst mulige analyse og behandling. Du skal som klient give dit samtykke og kan få journalen at se.
Som medlem af FDZ har jeg pligt til at føre journal og er registreret hos Datatilsynet.

Joomla SEF URLs by Artio

Medlem af:

Foreningen af Danske Zoneterapeuter.

Og registreret alternativ behandler.

Kontakt mig her

City Øst zoneterapi og Fodpleje, Gartnerhøj 19, 5700 Svendborg Telefon 2332 2106

Ok Mere info